ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္

ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္

ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
ဘာေၾကာင့္ မႏၱေလးကေန ရန္ကုန္ထိ ေျခက်င္ခရီးႏွင္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့သလဲဆိုတာ ေက်ာင္းသားေတြကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
ဘာေၾကာင့္ တကၠသိုလ္ေတြကို ေတာႀကိဳအံုၾကားပို႔ခဲ့သလဲဆိုတာ အစိုးရကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္

ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
ခ်ီတက္ရာလမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ေကြးေအာင္ကေနတဲ့အျပံဳးေတြ ဘယ္ေလာက္ခ်ိဳျမသလဲဆိုတာ ေက်ာင္းသားေတြကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
အသက္မပါတဲ့ လက္အုပ္ခ်ီ လက္ျပတဲ့ ကေလးေတြကို ဘယ္လိုစုေဆာင္းခဲ့ရသလဲဆိုတာ အစိုးရကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္

ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
သံဆူးႀကိဳးေတြနဲ႔ ပိတ္ဆို႔ခံရတုန္းက ဘယ္လိုရဲရင့္ခဲ့သလဲ ေက်ာင္းသားေတြကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
ခေမာက္ေတြနဲ႔ သမဂၢအလံေတာ္ကို ဘယ္ေလာက္ေၾကာက္ရြံ႕ခဲ့သလဲ အစိုးရကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္

ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
ေလးပြင့္ဆိုင္ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြးပြဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ ကၽြန္မ နဲ႔ ဘယ္လိုယဥ္ေက်းခဲ့သလဲ ေက်ာင္းသားေတြကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
ေလးပြင့္ဆိုင္ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြးပြဲမွာ ခင္ဗ်ား ဆိုတာနဲ႔ ဘယ္လိုရိုင္းစိုင္းခဲ့သလဲ အစိုးရကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္

ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
ေနျပည္ေတာ္စည္ပင္ရိပ္သာက တံခါးပိတ္ထားလို႔ NNERကလူႀကီးေတြနဲ႔အတူ ကားေပၚအိပ္ခဲ့ရတဲ့ ညအေၾကာင္း ေက်ာင္းသားေတြကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
ဆယ္သိန္းတန္အမတ္ေတြ အိပ္ငိုက္ေနခဲ့တဲ့ ေန႔ေတြအေၾကာင္း အစိုးရကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္

ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
နာဂစ္မွာ ကူညီခဲ့လို႔ ေက်ာင္းဆက္တက္မရေအာင္ ဘယ္လိုပိတ္ပင္ခဲ့လဲဆိုတာ ေက်ာင္းသူေခါင္းေဆာင္ကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
ေက်ာင္းသားဟာ စာပဲက်က္ရမယ္လို႔ ဘာေၾကာင့္ဝါဒျဖန္႔ခဲ့သလဲ အစိုးရကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္

ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
အမဲဖ်က္သလို ဝိုင္းရိုက္ခံရတဲ့အခါ ေရသန္႔ဗူးေဝခဲ့တဲ့လက္ေတြအတြက္ ေနာင္တရမိသလား ကိုးတန္းေက်ာင္းသားေလးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
-တရားဥပေဒနဲ႔အညီၿဖိဳခြင္းခဲ့တာပါဆိုတဲ့စကားကို ေျဖစဥ္ လိပ္ျပာလံုရဲ႕လားလို႔ ျပန္ၾကားေရးဝန္ႀကီးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္

ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္
ေက်ာင္းသားေတြကိုေမးခြန္းထုတ္ဖို႔ သံတိုင္ေတြၾကားမွာ ေထာင္ဝင္စာသြားေတြ႕ပါ
အစိုးရအဖြဲ႕ဝင္ေတြကို ေမးခြန္းထုတ္ဖို႔ ေလေအးေပးစက္ေအာက္ ငိုက္ျမည္းေနတဲ့ အမတ္မင္းေတြကို လႈပ္ႏိႈးလိုက္ပါ

ေရႊျပည္ႀကီးမွာ ေထာင္ထြက္ဆိုတာ သူရဲေကာင္းဆိုတဲ့အနက္လည္းေဆာင္ေသးတယ္ဆိုတာ လက္ခံသလား သာယာဝတီေထာင္ႀကီးကို ေမးလိုက္ခ်င္တယ္
ေခါင္းေပါင္းေပါင္းထားတိုင္း လူႀကီးလူေကာင္းဟုတ္ရဲ႕လား ေနျပည္ေတာ္လႊတ္ေတာ္အေဆာက္အအံုႀကီးကို ေမးလိုက္စမ္းပါ
လူနာတင္ယာဥ္ကို လက္အရသာခံရိုက္ဖို႔ သင္တန္းေပးခဲ့သလားလို႔ ဥေရာပသမဂၢကို ေမးလိုက္ခ်င္ပါရဲ႕

ဒီရုပ္ေတြက ေက်ာင္းသားလားဆိုတဲ့အေမးေတြကိုေတာ့ ပညာလိုအိုသည္မရွိဆိုတဲ့ ေဆာင္ပုဒ္က အေျဖေပးလိမ့္မယ္
ကြန္ျမဴနစ္ေတြႀကိဳးကိုင္ေနတယ္ဆိုတဲ့ စြပ္စြဲမႈကို တာဝန္ဆိုတဲ့လက္ပတ္ေတြက ေလွာင္ရယ္ေနလိမ့္မယ္

ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္တဲ့လား
ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္စရာမလို
မတ္လမွာ မတ္ျပခဲ့တဲ့ ေက်ာင္းသားေတြႏိုင္တယ္။ ။

Ps အင္တာနက္ေပၚ ရဲရဲေတာက္ျပေနတာ လိပ္ျပာမလံုပါ အနည္းဆံုး ဒီဟာဖတ္ပီး အစိုးရမႈိင္းမိသူေတြ အျမင္မွန္ရလာခဲ့ရင္ ေက်နပ္ပါတယ္

3 Responses to “ႏွစ္ဖက္လံုးကို ေမးခြန္းထုတ္ရမယ္”

  1. drkokogyi Says:

    မင္း သိုက္ေနခ
    1 hr ·
    ျဖစ္ရင္အကုန္ပါမွာသိထားပါ

    ေက်ာင္းသားသပိတ္ႀကားထဲမွ ဘာသာေရးဘက္ကို လွည့္ဖို ့ရန္ ဝီရသူ ဦးေဆာင္ ေသာ ၉၆၉ ႏွင့္ /မ ဘ သ / အဖြဲ ့မွ ႀကိဳးပမ္းေနပါသည္ စြမ္းအားရွင္ လိုလို ဂိုဏ္းလိုလို ေမြးထားသည့္ေကာင္မ်ားႏွင့္ အစ္စလာမ္ ကိုအႀကမ္းဖက္သတ္ျဖတ္မည့္ လူအုပ္ထြက္လာေစရန္ ဖန္တီးမွာလည္း စိုးရိမ္ ရေသးသည္

    သို ့ေသာ္ မ ေအာင္ ျမင္ ပါ

    ျပန္ႀကားေရးဝန္ႀကီး ကိုယ္တိုင္ ဗုဒၶဘာသာ မုတ္ဆိတ္ ထားသူကို ကုလားဟု ပုပ္ခတ္ဖြဆြေနသည္
    ဘယ္သူမွမယံုႀကေတာ့ပါ

    အာဏာတည္ျမဲဖို့အတြက္ ျပည္သူကို ရန္တိုက္ သတ္ျဖတ္ဖို ့ဝန္မေလးသည့္ လူ ့မိစၦာ အာဏာရွင္မ်ား ၏ လုပ္ရပ္ဟာ အခ်ိန္မေရြး ျဖစ္ေပါ ္လာႏိုင္ပါတယ္

    ထို့အတြက္ေႀကာင့္ ကိုယ္ႏွင့္နိုင္ငံေရး မဆိုင္ဘူးလို ့ေျပာေနတဲ ့သူမ်ား ဖြန္ေၿကာင္ေနတဲ့သူမ်ားလည္း ဝင္ မဖြဆြ မဆဲဆိုပဲ အမွန္တရားကို ရွင္းျပ ၍ တတ္နိုင္ သည့္ဘက္မွ ျပည္သူမ်ားကို Facebook မွတစ္ဆင့္ လိုက္လံရွင္းျပ

    တတ္နိုင္သေလာက္ အာဏာရွင္ ယုတ္မာမူမ်ားကို တိုက္ဖ်က္ဖို ့လိုအပ္ေနပါသည္ဟု ထင္ျမင္မိပါသည္

    Facebook ဟာဖြလို့အေကာင္းဆံုးေလာင္စာ ဆိုရင္
    အေကာင္းဆံုးမီးသတ္ကား ဟာလည္း Facebook ပါပဲ
    မီးမေလာင္ခင္ တားစီးႀကပါ
    ကိုယ္နဲ ့မဆိုင္သလို မေနပါႏွင့္

    ျဖစ္လိုက္မွ ေအာင္မေလး မာမီကယ္ပါဟု ေခၚင္းေပၚလက္တင္ၿပီး ဒုကၡသည္စခန္းရွိရာသို့
    မေျပးပါနဲ ့

    ျဖစ္ရင္အကုန္ပါမွာသိထားပါ

    ( မင္းသိုက္ေနခ)

  2. drkokogyi Says:

    Eleven Media Group
    1 hr ·

    ေက်ာင္းသားကို ဘယ္သူ႐ုိက္သလဲ

    ေဆာင္းပါးရွင္ – ေမာင္တင္ဦး (ေျမာင္းျမ)

    အမ်ဳိးသားပညာေရးဥပေဒကို လႊတ္ေတာ္မွ အတည္ျပဳၿပီး ရက္ေပါင္း ၆ဝ အတြင္း အစိုးရထံမွ တစ္ခုခုတုံ႔ျပန္မႈကို တိုက္႐ိုက္သက္ဆိုင္တဲ့ ေက်ာင္းသား၊ သြယ္ဝိုက္သက္ဆိုင္တဲ့ ျပည္သူနဲ႔ အနာဂတ္ႏိုင္ငံေတာ္ ေကာင္းစားေစလိုသူတို႔က ေမွ်ာင္လင့္တႀကီး ေစာင့္စားခဲ့ၾကတယ္။
    ဒါေပမဲ့ ေက်ာင္းသားေတြ ေမွ်ာ္လင့္သလို၊ ျပည္သူေတြေမွ်ာ္လင့္သလို အစိုးရပိုင္းက ဘာမွမတံု႔ျပန္ တုဏိွဘာေဝ မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနခဲ့တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ျပ ႆနာကို ၿငိမ္းခ်မ္းစြာေျဖရွင္းလိုတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြဟာ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၈ ရက္မွာ ပင္မသပိတ္စစ္ေၾကာင္းကို မႏၱေလးမွ စတင္ခဲ့တယ္။ စင္စစ္ ပင္မသပိတ္စစ္ေၾကာင္းဆိုတာ ေပၚလာစရာအေၾကာင္း မရွိဘူး။ ရက္ေပါင္း ၆ဝ အတြင္း အစိုးရဘက္ကျပင္ဆင္ၿပီး ေတြ႔ဆံုခဲ့ရမွာ။ အက်ဳိးအေၾကာင္း တံု႔ျပန္ခဲ့ရမွာ။ ခုေတာ့ မသိက်ဳိးကြ်န္ျပဳထားတာက ေခြးေဟာင္တိုင္း ထမၾကည့္ႏိူင္ဘူးဆိုတဲ့သေဘာမ်ဳိး သက္ေရာက္ေနတယ္။ ဒါဟာ ေက်ာင္းသားေတြကို ခံျပင္းေစတယ္။ စိတ္အနာေပါက္ေစတယ္။ ဒါေပမဲ့ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာပဲ ဆႏၵျပခဲ့ၾကတယ္။

    ဒီလိုနဲ႔ ပင္မသပိတ္စစ္ေၾကာင္းဟာ ရန္ကုန္ကို ဦးတည္ခ်ီတက္ခဲ့တယ္။ လက္ပံတန္းၿမိဳ႕ကိုေရာက္တယ္။

    ဒီအခ်ိန္က်မွ ေလးပြင့္ဆိုင္ေဆြးေႏြးတယ္။ ေဆြးေႏြးရာမွာလည္း ဟိုေနရာေရႊ႕လိုက္၊ ဒီေနရာေရႊ႕လုိက္ ရက္ေတြ ေရႊ႕လိုက္၊ ေနာက္ဆုံး လႊတ္ေတာ္ထဲေရာက္ေတာ့လည္း မလုပ္စဖူး ၾကားနာပြဲေတြကို ရက္ရွည္စြဲလူစံုေခၚထည့္ (၁၉၉၃ ခုႏွစ္မွ ၂ဝဝ၈ ခုႏွစ္အထိ အမ်ဳိးသားညီလာခံက်င္းပသလိုမ်ဳိး) ျပႆ နာေပါင္းစံုျဖစ္ေအာင္ လုပ္တယ္။ မတ္ ၁၁ ရက္မွာ ျမန္မာႏိုင္ငံတစ္ဝန္းလံုးရွိ တကၠသိုလ္ဝင္တန္း(ဆယ္တန္း)စာေမးပြဲ က်င္းပေတာ့မယ္။ ဒါေၾကာင့္ မတ္ ၁ဝ ရက္မွာ ေက်ာင္းသားေတြက သပိတ္ကို အဆံုးသတ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားတယ္။

    မတ္လ ၁ဝ ရက္၊ လက္ပံတန္း

    မနက္ ေနထြက္ကတည္းက အပူရွိန္က ပါလာတယ္။ အကာအရံမဲ့ေနေရာင္က သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသားေတြဆီ အတားအဆီးမဲ့ က်ေရာက္လာတယ္။ ပူေပမယ့္ အပူခံႏိုင္တယ္။ သေဘာထားႀကီးတဲ့ လူႀကီးေတြရဲ႕သေဘာကို ေစာင့္ေနရတဲ့အတြက္ ေနဒဏ္ကို အာ႐ုံမေရာက္ဘူး။ ပူပါေစဆယ္ေနကဲ။

    ေနာက္ေတာ့ ဘယ္လိုကဘယ္လို ျဖစ္ကုန္မွန္းမသိဘူး။ ေက်ာင္းသားေတြစီးတဲ့ကားေတြကို ရဲေတြက ႐ိုက္ႏွက္ဖ်က္ဆီးတယ္။

    ေနာက္ေတာ့ ေက်ာင္းသားေတြ၊ အရပ္သားေတြ၊ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေတြ၊ သတင္းမီဒီယာသမားေတြ၊ ေတြ႔သမွ်အားလုံးကို ႐ိုက္တယ္။ ႐ိုက္ပံုက တာဝန္တစ္ခု၊ လူစုကြဲေစေသာ တာဝန္အေနနဲ႔ ႐ိုက္တာမဟုတ္ဘူး။ မုန္းတီးစိတ္၊ ရန္လိုစိတ္၊ ေဒါသစိတ္ေတြ အျပည့္နဲ႔ ႐ိုက္တာ။ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုေရးရသလဲ။ ရဲတို႔ရဲ႕႐ိုက္အား၊ အ႐ိုက္ခံရသူရဲ႕လူ ကိုယ္ခႏၶာကိုယ္ေရြးၿပီး ႐ိုက္ခ်က္တို႔ကို ၾကည့္ရင္ သိသာတယ္။

    ဒီလိုျဖစ္မယ္လို႔ အစဥ္အလာေျဖရွင္းနည္းမ်ားမွ သင္ခန္းစာရၿပီးသား၊ သိၿပီးသား။ ဒါေပမဲ့ ဒီမိုကေရစီအစိုးရလို႔ ေႂကြးေၾကာ္ေနတဲ့အစိုးရမွာ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲလာမလားဆိုတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေရာင္ျခည္ ေရးေရးေလးေတာ့ ထားမိတယ္။ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္းေလးမ်ား ေျဖရွင္းမလားလို႔။ ဒါေပမဲ့ ေနပူရွိန္ေအာက္မွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေရးေရးကို ေတြးေတာေငးေမာေနစဥ္ ေက်ာကုန္းေပၚ က်လာတဲ့ နံပါတ္တုတ္ရဲ႕႐ုိက္ခ်က္ေၾကာင့္ နာက်င္မႈကအရွိန္က ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကို ဖ်က္ဆီးလိုက္တယ္။ ထေျပးတယ္။ ေျပးတဲ့ေရွ႕မွာ ရဲသံုးေယာက္ဝိုင္းထားတယ္။
    အနီးဆံုးရဲက မ်က္ႏွာကိုျဖတ္႐ိုက္တယ္။ ေရွာင္ေပမယ့္ မလြတ္ဘူး။ ေနာက္တစ္ေယာက္က ပုခံုးေပၚကို အေပၚစီးမွ စီးမိုးၿပီး႐ိုက္ခ်တယ္။ ေက်ာင္းသား လဲက်သြားတယ္။ ေျခသလံုးကို ႐ိုက္တယ္။ ဖိနပ္နဲ႔ေက်ာကုန္းကို ကန္တယ္။ နာၾကင္မႈေတြက တစ္ကိုယ္လံုးပဲ။ ထေျပးလို႔ မရေတာ့ဘူး။ မ်က္စိေတြျပာေဝေနၿပီ။ ဘာကိုမွမျမင္ရဘူး။ ေက်ာင္းသားကို တရြတ္တုိက္ဆြဲသြားတယ္။

    ဆြဲသြားတုန္း လက္ယားေနတဲ့ရဲက တုတ္နဲ႔ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ထပ္႐ိုက္ လိုက္ေသးတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ကားတစ္စီးေပၚ ေရာက္သြားတယ္။

    ေဘာပင္ကိုပိုင္ေပမယ့္ ေဘာပင္တစ္ေခ်ာင္းေတာင္ ကိုင္မလာတဲ့ လက္နက္မဲ့ ေက်ာင္းသား။ ကရာေတး၊ သိုင္း၊ လက္ေဝွ႔ ဘာမွ တတ္ေျမာက္မထားတဲ့ ေက်ာင္းသား။ အုပ္စုဖြဲ႕မိုက္ဖို႔၊ ရမ္းကားဖို႔ မႀကိဳးစားတဲ့ ေက်ာင္းသား။ တိုင္းျပည္ေကာင္းဖို႔ ႀကိဳးစားတဲ့ ေက်ာင္းသား။ ပညာေရးေကာင္းဖို႔ ႀကိဳးစားတဲ့ေက်ာင္းသား။ ဒါေတြလုပ္တာ အ႐ိုက္ခံစရာလား။ ေက်ာင္းသားခမ်ာ ေခါင္းမွာ ခ်ာခ်ာလည္မူးေနတယ္။ မူးေနရင္း အေတြးေတြ၊ ခံစားခ်က္ေတြ ဗေလာင္ဆူလာတယ္။

    ေက်ာင္းသားကို ဘယ္သူ႐ုိက္သလဲ

    ေက်ာင္းသားကို ဘယ္သူ႐ုိက္သလဲလို႔ တစ္ကိုယ္လံုး စစ္စစ္နာတဲ့ၾကားက အသံမထြက္ဘဲ ေမးေနမိတယ္။ နံပါတ္တုတ္လား။ နံပါတ္တုတ္က အသက္မရွိဘူး။ သူ႔ဘာသာသူ ထ႐ိုက္လို႔ရမွာမဟုတ္ဘူး။ တစ္ေယာက္ေယာက္က ကိုင္႐ိုက္မွ နံပါတ္တုတ္က ႐ုိက္ႏိုင္မွာ။ ဒါဆို နံပါတ္တုတ္ကို ကိုင္ေဆာင္ထားသူေတြက ဘယ္သူေတြလဲ။ ရဲေတြ။ ရဲ ဆိုတာ ေက်ာင္းသားရဲ႕ရန္သူ မဟုတ္ဘူး။ ေက်ာင္းသားကလည္း ရဲရဲ႕ရန္သူ မဟုတ္ဘူး။ ရဲနဲ႔ ဖက္ရန္ျဖစ္ရေအာင္လည္း ကိုယ္ခႏၶာက ထြားထြားက်ဳိင္းက်ဳိင္းမဟုတ္ဘူး။ ေနာက္ရဲဆိုတာ အထက္ကအမိန္႔ေပးမွ ဥပေဒကိုအေကာင္အထည္ ေဖာ္ရတာ။ ဒါဆိုသူတို႔ကို ဘယ္သူက အ႐ိုက္ခိုင္းသလဲ။ ခုိင္းတဲ့အထက္လူႀကီးက မညွာနဲ႔ ျပင္းျပင္းထန္ထန္႐ိုက္လို႔မ်ား ျဖည့္စြက္ၫႊန္ၾကားခ်က္ေတြ ေပးထားသလား။ အဲဒီအထက္လူႀကီးမွာလည္း ဒီေလာက္လုပ္ပိုင္ခြင့္ မရွိတန္ဘူး။ အဲဒီအထက္ရဲ႕အထက္မွာ သူ႔ထက္ႀကီးတဲ့ အထက္လူႀကီး ရွိဦးမွာ။ သူကလည္း။ ေတြးသာေတြးရ ေခါင္းမူးလာၿပီ။ သူ႔ထက္ႀကီးတဲ့ ေနာက္ထပ္ အထက္လူႀကီးရွိဦးမွာ။ ဆင့္ကဲဆင့္ကဲ အထက္လူႀကီးေတြေျပာသမွ် မွန္မွန္မွားမွား အေကာင္အထည္ေဖာ္လာတာ။
    ၾကာခဲ့ၿပီ။ ၁၉၆၂ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၇ ရက္ကလည္း ေက်ာင္း သားသမဂၢအေဆာက္အအံုကို ျဖိဳခြဲၿပီး ေက်ာင္းသားေတြကိုသတ္တာ၊ ႐ိုက္တာ ဘယ္သူလဲ။ ရွစ္ေလးလံုးအေရးေတာ္ပံုမွာ ေက်ာင္းသားေတြကို စစ္တပ္က ပစ္သတ္တာလား။ ရဲက႐ိုက္တာလား။ ေခတ္အဆက္ဆက္ ေက်ာင္းသားေတြကို စစ္တပ္က ႐ိုက္တာလား။ ရဲက ႐ိုက္တာလား။

    စစ္တပ္တို႔၊ ရဲတို႔ဆိုတာ အမိန္႔နာခံရတဲ့ ဝန္ထမ္းအဖြဲ႕အစည္းေတြသာ ျဖစ္တယ္။ သူတို႔ကို ဘယ္သူက အမိန္႔ေပးေနတာလဲ။ အမိန္႔ေပးေနသူဟာ အထက္ကပဲ။ အဲဒီအထက္ရဲ႕အထက္မွာ။ တစ္နည္းေျပာရရင္ ဥပေဒရဲ႕အထက္မွာ ရွိေနတဲ့သူက အထက္လူႀကီးေပါင္း မ်ားစြာရဲ႕ထိပ္ဆံုးက အာဏာရွင္စနစ္ကို ေတာက္ေလွ်ာက္အသက္သြင္းလာတဲ့ အာဏာရွင္ဆိုတာ နည္းနည္းသေဘာေပါက္လာတယ္။

    အဲဒီအာဏာရွင္ စနစ္ဆိုးႀကီးက ေက်ာင္းသားကို႐ိုက္မွာပဲ။ အလုပ္သမားကိုလည္း ႐ိုက္မွာပဲ။ လယ္သမားကိုလည္း ႐ိုက္မွာပဲ။ မီဒီယာသမားကိုလည္း ႐ိုက္မွာပဲ။ ဘယ္သူ႔ကိုမဆို (အာဏာရွင္) သူ႔ကို ဆန္႔က်င္တဲ့လူတုိင္းကို ႐ိုက္မွာပဲ။

    အာဏာရွင္စနစ္ဆိုး သက္ဆိုးရွည္ေန သေရြ႕၊ အာဏာရွင္စနစ္ဆိုး အာဏာရေနသေရြ႕၊ ဥပေဒအထက္မွာ အာဏာရွင္ရွိေနသေရြ႕ နံပါတ္တုတ္ေတြဟာ သက္မဲ့ဘဝမွ သက္ရွိဘဝကို ေရာက္ကုန္ၿပီး အာဏာရွင္ရဲ႕ လက္ကိုင္တုတ္ေတြ ျဖစ္ေနဦးမွာ အေသအခ်ာ။ ဆိုေတာ့ အာဏာရွင္ေျဖရွင္းနည္းေတြဟာ အာဏာရွင္အက်င့္စ႐ိုက္၊ အာဏာရွင္လုပ္နည္းလုပ္ဟန္ ထိန္းမႏိုင္သိမ္းမရ ေဖာ္ျပေနတာျဖစ္လို႔ ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံေတာ္ႀကီး တည္ေဆာက္ေနပါတယ္လို႔ ဘယ္လိုပဲ အသံေကာင္းဟစ္ဟစ္ ေနာက္ဆံုး သ႐ုပ္သကန္အမွန္ေပၚလာတာပါပဲ။
    ဒါေၾကာင့္ အာဏာရွင္အမူအက်င့္ေတြကို ႐ုပ္သိမ္းၿပီး ေက်ာင္းသား၊ ျပည္သူေတြကို တုတ္နဲ႔မ႐ိုက္၊ ေသနတ္နဲ႔မပစ္တဲ့ ဒီမိုကေရစီယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ တိုင္းျပည္ကို တည္ေဆာက္ၾကပါစို႔လို႔ တိုက္တြန္းအပ္ပါေၾကာင္း။

  3. drkokogyi Says:

    Swe Mon added 4 new photos.

    MRTV က တကူးတက စင္တင္ တင္ဆက္ေပးတဲ့ ေက်ာင္းသားသပိတ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ မဘသ ေၾကာ္ျငာခ်က္နဲ႔

    တေန႔က နာကူအသင္းကို ပို႔တဲ့ အ႐ွင္ဆႏၵာဓိကရဲ႕ သ၀ဏ္လႊာႏွစ္ခုကို ယွဥ္ဖတ္ၾကည့္မိတယ္။

    အ႐ွင္ဆႏၵာဓိက သ၀ဏ္လႊာကို ဖတ္မိေလေလ ရင္ထဲမွာ လိႈက္ကနဲေနေအာင္ ၀မ္းနည္း၀မ္းသာ ၾကည္ႏူးမိရသလို…

    မဘသ ေၾကာ္ျငာခ်က္ကို တစ္ေၾကာင္းဖတ္မိေလ တစ္ေၾကာင္း အူသည္းလိႈက္လိႈက္ စိတ္ပ်က္ရြံ႐ွာမိရတယ္။

    စိတ္ဓာတ္ ေအာက္ဆံုးတင္မဟုတ္၊ အႏႈတ္လကၡဏာေတာင္ျပေနပါၿပီ။ တႏိုင္ငံလံုး တဖက္၊ သူတို႔တဖက္မွာ အစိုးရဖက္က ရဲရဲ၀ံ့၀ံ့ရပ္တည္တဲ့ အဖြဲ ့အစည္းဟာ မဘသ ဘုန္းႀကီးေတြပါပဲ။

    တခြန္းတည္း ေျပာပါ့မယ္။ ျမန္မာႏိုင္္ငံကို မဘသ အမည္ခံ ဘုန္းႀကီးစိမ္းေတြ ဖ်က္ေနပါၿပီ။

    ပညာေရးတိုးတက္ဖို႔ ေက်ာင္းသားေတာင္းဆိုတာကို ဘုန္းႀကီးက ကဖ်က္ ယဖ်က္ လုပ္တာ ဒါ ပထမဆုံးျမင္ဖူးတာပါပဲ။

    ျပည္သူပိုင္တဲ့ ျပည္သူ႔ဘ႑ာထဲက ပညာေရးတိုးတက္ဖို႔ ေက်ာင္းသားေတာင္းဆိုတဲ့ ဘတ္ဂ်က္ ၂၀% ကို မေပးခ်င္လို႔ကို ယမယ္႐ွာၿပီး ျပန္ႏိႈက္ထုတ္တာဟာ အစိုးရတစ္ဖြဲ႔တည္းတင္ မဟုတ္ဘဲ အစိုးရေမြးထားတဲ့ ဘုန္ႀကီးစိမ္းေတြ ျဖစ္ေနတာကိုလည္း ျမင္မိတာလည္း ပထမဆံုးပဲ။

    ရင္ေအာင့္သြားလည္း မတတ္ႏိုင္ဘူးဗ်ာ။ ျမင္တာကို ေျပာခ်မိတာပဲ။

    အနီေရာင္သဃၤန္းကို အျပင္က ပတ္ထားတဲ့ အစိမ္းေရာင္စိတ္ဓာတ္ပိုင္႐ွင္ေတြကို မဘသ လို႔ ေခၚပါတယ္။

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: